گربه
اهل بیت (علیهم السلام)
جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, :: 23:0 ::  نويسنده : منتظر المهدی

گربه
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: عليرضا نوري زاده كه وابستگي خود به موساد را انكار نمي كند بعد از پخش مستند مثلث از تلويزيون و اعترافات زماني در صفحه فيس بوك خود نوشته است؛ از دو سال قبل نسبت به زماني مشكوك بودم!
گفت: پس چرا جيك و پك و همه روابط و اطلاعات سري خود را نزد او لو داده است؟!
گفتم: نوري زاده بعد از اعترافات مدحي هم مي گفت؛ من از اول هم به او مشكوك بودم!
گفت: سايت صهيونيستي بالاترين خطاب به نوري زاده نوشته است؛ به جاي اينهمه پز دادن درباره زرنگي خود، بهتر است رد پاهاي خود را پاك كني تا باعث آبروريزي اپوزيسيون نشوي!
گفتم: يارو به نوكراش مي گفت؛ از اون گربه ياد بگيريد كه بعد از دستشويي با زبونش خودشو پاك مي كنه. يكي از نوكرها گفت؛ ارباب! دلمون ميخواد كه ما هم مثل اون گربه خودمونو پاك كنيم ولي زبونمون نمي رسه!

( منبع : روزنامه کیهان)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بایگانی حدیــــــــــــــــث

درباره وبلاگ

اللهم عجل لولیک الفرج
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 885
بازدید کل : 13264
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


                    
 
 

دریافت کد پخش همخوانی العجل مولا مولا برای وبلاگ و سایت های مذهبی