اهل بیت (علیهم السلام)
جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:47 ::  نويسنده : منتظر المهدی

حجت الاسلام و المسلمین بینازاده از چهره هاي شناخته شده استان فارس است، که در دوران گذشته نیز سمت هايي در استان فارس را بر عهده داشته و چندی است که درس های نهج البلاغه و تفسیر قرآن ایشان به محلي برای رجوع جوانان شیراری مبدل شده است.

پیرامون شناخت خود از لنکرانی اظهار داشت:من حدود بیست سال است که ایشان را می شناسم و روز به روز هم ارادت من نسبت به ایشان بیشتر شده است و آنچه که بینی و بین الله در طول این بیست سال تشخیص دادم این است که وی انسانی اولاً متدین و پایبند به موازین دین و دیانت و ثانیاً یک انسان بصیرِ هوشیارِ هوشمندِ ولایتمدار به معنای واقعی کلمه و اردتمند به امام (ره) و وفادار به مقام معظم رهبری است.
من حقیقتا ایشان را انسان بسیار شریفی می دانم و راجع به مراتب تقوا و تعهد ایشان هیچگونه موردی که خلاف موازین شرع و تقوای الهی باشد، مشاهده نکردم. بلکه شخصیتی که بنده از ایشان در این بیست سال دیدم، حقیقتاً متعبد و متعهد و پایبند به موازین شرع است. بارها عبادتهای جالب ایشان را دیده ام. برای من خیلی جالب بود که یک پزشکی با این درجه سطح کمال، چقدر پایبند به نماز اول وقت است. بنده ایشان را در خلوتهایشان که در حال عبادت بوده اند، دیده ام، باید بگویم حقیقتا از عبادت ایشان لذت می بردم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بایگانی حدیــــــــــــــــث

درباره وبلاگ

اللهم عجل لولیک الفرج
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 853
بازدید کل : 13232
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


                    
 
 

دریافت کد پخش همخوانی العجل مولا مولا برای وبلاگ و سایت های مذهبی