نصیحت
اهل بیت (علیهم السلام)
چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : منتظر المهدی

نصيحت

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: برخي از مدعيان اصلاحات كه با توجه به ننگ وطن فروشي بر پيشاني خويش، تاريخ مصرف خود را تمام شده مي دانند، در ادامه مأموريت ناكام مانده فتنه 88 به سنگ اندازي هاي خنده دار در اردوگاه اصولگرايان روي آورده اند.
گفت: اي بابا! مگر خنداندن مردم چه اشكالي دارد؟!
گفتم: يكي از پامنبري هاي جبهه اصلاحات كه تا چند وقت قبل مي گفت؛ آقاي فلاني از چشم مردم افتاده و رأي ندارد،
چند روز قبل در مصاحبه با ايلنا گفته است اگر ايشان وارد صحنه شود معادلات را به نفع اصلاح طلبان تغيير داده و بالاترين راي را خواهد داشت!
گفت: ولي مثل اينكه به اين آقا توصيه شده بود حرفهاي خنده دار نزند.
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو نشسته بود و زار زار گريه مي كرد، پرسيدند؛ چي شده؟! گفت؛ كاش به حرفهاي بابام گوش كرده بودم! پرسيدند؛ حرفهاي بابات چي بود؟ جواب داد چه مي دونم چي گفته بود؟ من كه گفتم به حرفهاش گوش نمي كردم!

(منبع : روزنامه کیهان)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بایگانی حدیــــــــــــــــث

درباره وبلاگ

اللهم عجل لولیک الفرج
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 857
بازدید کل : 13236
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


                    
 
 

دریافت کد پخش همخوانی العجل مولا مولا برای وبلاگ و سایت های مذهبی