سکته
اهل بیت (علیهم السلام)
یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, :: 5:31 ::  نويسنده : منتظر المهدی

سکته

گفت: اوباما در مصاحبه اي گفته است از بيماري ناگهاني هيلاري كلينتون و غش كردن و بستري شدن او به شدت ناراحت و نگران شدم.
گفتم: فلان فلان شده مثل آب خوردن دروغ ميگه. اگر اينهمه براي هيلاري كلينتون اهميت قائل بود، چرا از وزارت خارجه آمريكا بركنارش كرد؟!
گفت: راستي چرا؟! چون كلينتون بعد از مرخصي از بيمارستان گفته بود براي ادامه فعاليت آمادگي كامل دارم و پزشكان بر سلامت من تاكيد كرده اند.
گفتم: به يارو گفتند؛ شريكت سكته ناقص كرده بود ولي حالش خوب شده. يارو با عصبانيت گفت؛ امان از دست اين فلان فلان شده كه هيچ كاري رو كامل انجام نميده!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بایگانی حدیــــــــــــــــث

درباره وبلاگ

اللهم عجل لولیک الفرج
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 870
بازدید کل : 13249
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


                    
 
 

دریافت کد پخش همخوانی العجل مولا مولا برای وبلاگ و سایت های مذهبی